Блог

Неконтрольований імпорт старих автомобілів фактично знищив первинний ринок

Неконтрольований імпорт старих автомобілів фактично знищив первинний ринок

Так вважає заступник Голови Наглядової ради «Єврокар», Глава Федерації автопрому України та ініціатор створення Закарпатської автокластерної ініціативи в Україні Олег Боярин в своєму інтерв'ю про підсумки 2019 року і прогнозах на майбутнє.


Зниження ставок акцизного податку, введення пільгового режиму і продовження періоду розмитнення, скасування вимог щодо відповідності екологічних норм для імпортованих автомобілів, що були у вжитку - така політика відвертої підтримки б/в автомобілів не могла не змінити структуру первинного ринку легкових автомобілів в Україні. На один проданий новий автомобіль доводиться продаж чотирьох-п'яти б/в авто. В таких умовах навіть збереження обсягів продажів нових автомобілів - це вже досягнення» - заявив Боярин.


Щоб відновити автопромисловість ключовим моментом Боярин вважає фіскальні чинники у вигляді держрегулювання митних платежів при імпорті для б\в автотранспорту. Представник «Єврокар» очікує помірне зростання росту імпорту автомобілів в 100 тисяч автомобілів.


Факт в тому, що такі прогнози робили багато автомобільних експерти ще два роки тому - на 2018 рік. Але цього так і не сталося. Неконтрольований імпорт автохлама фактично знищила ринок нових автомобілів».