

Так вважає заступник Голови Наглядової ради «Єврокар», Глава Федерації автопрому України та ініціатор створення Закарпатської автокластерної ініціативи в Україні Олег Боярин в своєму інтерв'ю про підсумки 2019 року і прогнозах на майбутнє.
Зниження ставок акцизного податку, введення пільгового режиму і продовження періоду розмитнення, скасування вимог щодо відповідності екологічних норм для імпортованих автомобілів, що були у вжитку - така політика відвертої підтримки б/в автомобілів не могла не змінити структуру первинного ринку легкових автомобілів в Україні. На один проданий новий автомобіль доводиться продаж чотирьох-п'яти б/в авто. В таких умовах навіть збереження обсягів продажів нових автомобілів - це вже досягнення» - заявив Боярин.
Щоб відновити автопромисловість ключовим моментом Боярин вважає фіскальні чинники у вигляді держрегулювання митних платежів при імпорті для б\в автотранспорту. Представник «Єврокар» очікує помірне зростання росту імпорту автомобілів в 100 тисяч автомобілів.
Факт в тому, що такі прогнози робили багато автомобільних експерти ще два роки тому - на 2018 рік. Але цього так і не сталося. Неконтрольований імпорт автохлама фактично знищила ринок нових автомобілів».